top of page

צילומי הריון מקוריים


צילומי הריון הם ציון דרך לכל זוג , לפני הפיכתו למשפחה , אבל מה קורה כאשר הזוג פחות מעוניין בצילום מסחרי ומבויים ..? האם ישנה דרך לייצר בוק צילומים אשר באמת משקף את הזוגיות ומתעד הריון , ויחד עם זאת בנוי במוטיב קלאסי , אינטימי ואפילו וינטג' ? ..

כצלמת הריון , אני מוצאת צילומי בוק הריון כסשן מאוד חשוב ואינטימי , ולדעתי , המעלה הגדולה , בצילומי הריון , היא האפשרות באמצעות שיתוף פעולה משני הצדדים , להגיד לתוצאות מקסימות אשר מתעדות את ההריון , הזוגיות והלידה הקרבה, ללא כל שימוש באקססוריז , רקעים צבעוניים , ותוספות שונות .

כאשר אני מתבקשת לייצר בוק צילומי הריון עבור זוג , אשר מעוניין בצילומים אינטימיים , אני שוקדת ומשקיעה , ראשית כל באווירה בסטודיו , אשר היא לדעתי , המפתח לכל אינטרקציה בין מצולם לצלמת , הכימיה במהלך סשן צילומי הריון , הינה בעלת חשיבות שלא תתואר, ומהווה מפתח לשחרור רגשות אל מול עדשת המצלמה

עבורי , בצילומים קלאסיים ואינטימיים , סטודיו מוחשך עם תאורה רכה באיזור הצילום , היא אידיאלית , יחד נבנה בשיחה קצרה מקדימה את סדר הצילומים שלנו , ונבין מהם הדברים אותם אתם רוצים הכי הרבה , ומעוניינים לקבל כתוצר סופי של הצילומים , וממה תרצו אולי להימנע .

ניתן לבנות בוק צילומים אשר כולו מבוסס צילומי שחור לבן , או להחליט שחצי מהתמונות יהיו בצבע או ברמת סטורציה נמוכה יותר , נחליט גם יחד על מבנה הלבוש בתמונות , וגם נוכל להוסיף אלבום תמונות הריון דיגיטאלי

המקוריות והייחודיות , בצילומי הריון אומנותיים , היא הגדולה ביותר

לפניות ושאלות

נופר הצלמת

052-8691777

www.compositzia.com


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • YouTube Social  Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page