top of page

צילומי משפחה ? או צילומי הריון .. איך מחליטים


מזל טוב ! אתם בהריון ! שוב !

איזה כיף , המשפחה מתרחבת בפעם השניה והשלישית , אתם בהריון , ואפילו החלטתם להגיע להצטלם ולהנציח את הרגעים המקסימים הללו בסטודיו , רק ש.. קשה לכם להחליט .. צילומי הריון ? ... או צילומי משפחה... מה עושים? איך מחליטים

אז קודם כל , מזל טוב , אם יש דבר אחד הכי נכון - אין כמו בטן הריונית לשדרג צילומי משפחה ! אז אם אתם רוצים את דעתה המקצועית של הצלמת - למה לא יחד? אין כמו צילומי הריון משולבים בצילומי משפחה ! סשן משולב יפתור לכם את כל הבעיה ויתן לכם מענה לכל הבקשות .. מה אומרים - לאכול את העוגה ולהשאיר שלמה?..

אחד המשפטים הכי נפוצים הם "אבל הילדים לא יפריעו בצילומים ? " - אז .. לא .. הם רק יוסיפו .. ובטוח אחר כך תראו את זה בתמונה

הסשן הינו חבילת צילומי סטודיו בת שעה , הכוללת צילומים כיפיים בסטודיו , שימוש בכל האביזרים , החלפת סטים של ביגוד , והחלפת רקעים , במהלכו נתחיל בתמונות משפחתיות בעלות מראה קז'ואל וחמים , כאלו שתוכלו גם לקחת ליום המשפחה בבית הספר ובגן , כאלו שתוכלו לשים בכל אלבום תמונות , ואחת שתוכלו גם להגדיל ולתלות בסלון הבית , נעבור לכמה תמונות של הילדים ונחליף גם ביגוד, בהתאם לשיחה המקדימה שנעשה יחד נוכל להחליט כמה מהזמן נקדיש לצילום הריון אומנותי , באמצעות בדים וצילום קלאסי שחור לבן .

במסגרת חבילת הצילומים תקבלו את כל התמונות בננונסף ל 15 עיבודי תמונה כקבצים דיגיטליים ישירות באמצעות לינק להורדה או על גבי דיסק , בהתאם לאופציה הנוחה לכם .

לשאלות נוספות והזמנה

נופר הצלמת

052-8691777

www.compositzia.com

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • YouTube Social  Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page